05/03/11

- it's time to be a big girl.

- «the smell of your skin lingers on me. (...) the path that i'm walking, i must go alone, i must take the baby steps, 'til i'm full grown! fairy tales don't always have a happy ending, do they? (...) and i'm gonna miss you, like a child misses their blanket, but i've gotta get a move on with my life,
 it's time to be a big girl, and big girls don't cry!»
-  big girls don't cry - fergie.

(o cheiro da tua pele persiste em mim. (...) o caminho que eu estou a passar, tenho de ir sozinha, tenho de dar pequenos passos, até me tornar uma adulta! os contos de fadas nem sempre têm finais felizes, não é? (...) e eu vou sentir a tua falta, como uma criança sente do seu cobertor, mas eu tenho que seguir em frente com a minha vida, é hora de ser uma rapariga grande e raparigas grandes não choram!)
(p.s.: i love you! ♥)

Sem comentários: